[Epitesz-barkacs] darumérleg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 11., P, 19:13:14 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.11. 17:25:42 +2h-kor írta:

> Akkor vegyél egy barkácsáruházi csörlőt. Persze ne azért, hogy majd az
> felvisz... hanem ha valamit emelni akarsz.

vélhető, hogy ez lesz a vége

> Ha közlekedni is, akkor jobban bele kell a témába áskálódni. Az már húzós
> és nem olcsó feladat.

> Nna ezt el se tudom képzelni. Asszem a fa vastagságától függetlenül a
> ferdén felfelé, a tető síkjában lévő fákat mindenképpen szarufának hívják.

szóval nálam ferdén felfelé menő fák nincsenek, a 10x10cm vízszintes
szelemenek 1,5m távolságra vannak, közöttük magyar hullámpala van,

a magyar hullámpala miatt nincs szükség vízszintes tetőlécekre sem
és ehhez nem kell szarufa sem

a szelemenekre  (1,5m távolság) a közte levő erőket a hullámpala
teherbírása viszi ki
( pl a melléképületnél majdnem vízszintesen 2,4m távolságú falak között
átvetett 2,5m-es magyar hullámpalára középen 1 hullámhegyre állva is kibírja a
120kilómat  )

szóval ez egy vadnak látszó, de a tető ezt nem tudja :-)