[Epitesz-barkacs] powerbank

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 12., Szo, 13:56:43 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.12. 13:26:28 +2h-kor írta:

> Így van, az ezeknél az aksiknál a töltöttséget jelző tény. Mi a kérdés?
> (kérdezné az illetékes elvtárs. :-) )

az alábbi végén felejtettem a kérdőjelet odatenni:

és írnak a leírások olyat, hogy 0,1C -vel veszély nélkül
ott hagyhatóak az Nixx típusok??

újkérdés:

ha az akkuscsavarnyúzó (18V kb.1000mA)  töltőre
(ami gyárilag 400mA -eres)  milyen előtétellenállást
tegyek, hogy csak 50mA-t kapjon?

( egy megfelelő színkódos ellenállás van a 18Voltos töltőnél
a 12Voltos töltő porcelánján 5W10ohm van 400mA -hez)

a lomexnél  mit mondjak, hogy mekkora kellene?

( akkor akár állandóan bedugva hagyhatnám
ha ekkor kb 0,05C töltést kapna)