[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Sze. 12., Szo, 19:29:10 CEST

Halihó!

>   Hol lehet olcsón kölcsönözni panelfúráshoz eszközt? Kellene fúrnom 8-10
> darab 8-as vagy 10-es lyukat, de a haknigépem nem egészen erre való, nem
>  viszi a panelbetont...  :)

  No, eljutottam odáig, hogy lett egy egész napom, hogy végigfurkáljam azokat
a falakat, ahova lyukat álmodtam. Kölcsönöztem 2300 forintért egy véső-
kalapácsot, pillanatok alatt kifúrtam, ahol a kis ütvefúró minőségi
fúrószárral is csak egy fél centis  bemélyedést produkált. A technika
csodája... :)

  A konyhában felfúrtam négy konzolt polcnak, ebből kettő konzolt hat lyukkal
csempén át kellett fúrnom. Befogtam az ütvefúróba 10-es fém-fúrószárat és
azzal mentem neki a csempének, szépen át is értem a betonig, ahol a másik
szerszámmal kifúrtam a tipli helyét... de egy helyen így is megrepedt a csempe
(ami nem baj, mert pont eltakarja a konzol.

  Kellene a fürdőszobába is fúrnom két lyukat, de ott minőségi csempe van,
amelyet nem szeretnék megrepeszteni... miképp lehetne mégis biztonságosan
lyukat fúrni? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor