[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó berakása

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 13., V, 21:28:17 CEST

Zoltán Radó írta 13 Sep 2009  21:15 levelében:
> A gerébtokost valahogy nem tudom elképzelni, hogy hová rögzítem,
> illetve úgy érzem, hogy hülyén fog kinézni egy 15cm-s falban.
Keresztülcsavarozod a tokon, a fal orrába.
A gerébtokra mindenképp kell tegyél kétoldali takarólécet, azzal
kiegészítve majdnem ugyanaz, mint a pallótok.

> Erre a fantasztikus falszerkezetre valamilyen másik ötlet?
Bármelyik utólag szerelhető tok, amit vagy össze lehet nyomni ilyen
keskenyre, mint a fal orra, vagy kell az orra vastagító lécet
szerkesztened.
Sajna az utólag szerelhető tokosok általában fóliásak és 40+ eFt/db

> (Levésni nem szeretném...)
Nem értlek :-)
Pedig egyszerű: kiköltözöl, hogy a porral ne legyen bajod,
kétoldalról beflexeled és leütöd. Utána három éjjel, három nap
portalanítasz ;-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu