[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó berakása

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Sze. 13., V, 23:00:42 CEST

> Keresztülcsavarozod a tokon, a fal orrába.
> A gerébtokra mindenképp kell tegyél kétoldali takarólécet, azzal
> kiegészítve majdnem ugyanaz, mint a pallótok.

Ja, azt el felejtettem rárajzolni, hogy a belső méret az orrnál
82,5cm. Míg a "váll" 90,5cm... Hát persze, hogy a 90 a szabványos...
:(

Tudom, mindig csak a kifogások... :)

Ha 4,25cm-nél nem lenne szélesebb a tokja a gerébtokosnak, akkor az
orr oldalára lehetne fektetni, majd a maradék oldalakat lefedni lécekkel...

Illetve még azon filózok, hogy ha veszek egy pallótokost, akkor le
tudom-e fejteni az egyik oldali "takarólécet" anélkül, hogy szétmenjen...
???

> Bármelyik utólag szerelhető tok, amit vagy össze lehet nyomni ilyen
> keskenyre, mint a fal orra, vagy kell az orra vastagító lécet
> szerkesztened.
> Sajna az utólag szerelhető tokosok általában fóliásak és 40+ eFt/db

Igen. Nem szívesen költenék rá ennyit. Főleg nem most...

> Nem értlek :-)
> Pedig egyszerű: kiköltözöl, hogy a porral ne legyen bajod,
> kétoldalról beflexeled és leütöd. Utána három éjjel, három nap
> portalanítasz ;-)

Az az igazság, hogy kb. 1 éve kivágtam a falból egy kb. 4m2-es részt.
Aztán falaztam, aljzatkiegyenlítés, tapétázás, parkettázás. Én
mégegyszer nem vágok ki semmit... Max a biztosítékot.. :)

Üdv.: Zoli