[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó berakása

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Sze. 13., V, 23:27:16 CEST

> Nem lesz a pallótokos belső mérete is nagy a beton belméretéhez
> képest?
> Abba a 82 cm-be csak acél lemeztok fér el úgy, hogy ne szűkítse le
> nagyon.

Amit a Bauhausban találtam 90x210-est, az csak 88cm. Ennél 3-3 cm
kisebb a pallotok belő mérete. Tehát elviekben pont beférne...

>A gerébtokból egy körfűrésszel le tudsz vágni, csak csökken a
>szilárdsága, több helyen kéne a falhoz rögzíteni, hogy az vegye át a
>statikáját.
>Nem lehet csak az ajtólapot cserélni, esetleg a pántokkal?

Hát azt már anno kidobtam, mert rossz állapotban volt és mert különben
is minek... Aztán most jön egy lurkó, aki kirak minket a
hálószobánkból és még zokon veszi, hogy ha zajongani merek. Vagy
aludni... ;)

Z.