[Epitesz-barkacs] beltéri ajtó berakása

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 13., V, 23:35:05 CEST

Zoltán Radó írta 13 Sep 2009  23:27 levelében:
> Hát azt már anno kidobtam, mert rossz állapotban volt és mert különben is
> minek...
Mármint a tokot is kibontottad?
Szerintem egyébként le lehet azt a tokborítást szedni, elvégre
valahogy felszerelték rá :-)
Lehet, hogy megkenték ragasztóval és megszögezték. Azt nem hiszem,
hogy csapolták volna, főleg nem rejtett, láthatatlan csapolással.
Esetleg lamellázhatták, de azok is letörhetők, azátn legfeljebb
visszacsavarozod besüllyesztett fejekkel, eltapaszolod, lefested.

> Aztán most jön egy lurkó, aki kirak minket a hálószobánkból és
> még zokon veszi, hogy ha zajongani merek. Vagy aludni...
Nehéz az ifjú szülők élete ;-)
Ha megnyugtat, akkor se lesz könnyebb, ha nagyobb lesz a gyermek,
csak akkor más gondokat okoz.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu