[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 14., H, 19:57:58 CEST

van egy olyan ketyerém, ami "szakembereknek való"
de laikusként egy gyenge pillanatomban megvettem ennek ellenére

a "Wire stripper"-t  felfogtam, azt tudom használni,

de egy MBCU -nál azt a fehér burkolórészt hogyan tudnám
tudományosan megbontani?

( tudománytalanul úgy használom, hogy hegyes kést beleszúrok
a rézdrótokkal párhuzamosan óvatosan, de mindig félek
attól, hogy a másik kezemet bármikor felnyársalhatom :-( )

wire cutter ?
ignition terminals?

m4, m5, stb menetes csavarok darabolásakor?

a tetején fehér, kék piros pöttyök mellett 1.5 2,5  6 számokkal
ez mire való?