[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 15., K, 09:19:32 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.09.15. 08:21:42 +2h-kor írta:

> Nem fog. Ha jól meg megcsinálva a szorítás, akkor az erintkezési pontokon
> gyakorlatilag összehegednek az érintkező fémek, tehát pont a lényeges,
> aramvezető rész nem fog oxidálódni. Ez igaz szinte mindegyik mechanikia úton
> megcsinált elektromos kötésre.

ha bemegyek egy obi, tescgazdaságos MEEI engedélyes konnektort veszek,
és belenyomok egy 2,5-ös vagy csak 1,5-ös réz keménydrótot, az bírni fogja
a hegesztőtrafót, vagy egy 15Amperes terhelést?

másik ilyen jellegű kérdés:

adott  5db  25amperes kismegszakító, egy csomóba jönne össze
6db 4mm2-es drót  ( 5db a kismegszakítótól +1 a villanyórától )
"rendes drót" (nem sodrott)

ipari szabvány szerint akár csinálhatnék rézsínt is 6csavarral, alátétekkel

háztartási módon csupasz rézsín nem lenne, mit rakjak helyette?
(nekem a 6 keménydrót csupaszítva  kb 4cm darabon, megsodorva, cinfürdőbe
mártva, majd szigszalag rátekerve tűnik korróziómentesnek)

)