[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 15., K, 09:25:20 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 15 Sep 2009  9:19 levelében:
> háztartási módon csupasz rézsín nem lenne, mit rakjak helyette?
> (nekem a 6 keménydrót csupaszítva  kb 4cm darabon, megsodorva, cinfürd~Nbe
> mártva, majd szigszalag rátekerve t~nnik korróziómentesnek)
Ha nem nagyon kell bontani, akkor tökéletes megoldás. Én a
szigszalaggal szemben a zsugorcsövet szeretem, hamar megvan és nem
dobja el magát a gagyi öntapadó ragasztóanyag, egy év alatt.

Ha bonthatóra akarod, akkor egy hatlukú csoki, egyik oldalán
csupaszolt huzallal összeláncolva, már elő is állt a sín.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu