[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 15., K, 14:37:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.15. 11:19:45 +2h-kor írta:

> Én is. Ezért aztán majd szépen kifolyok lassúfolyással az erőt kapó ón, és
> fellazul a kötés, tehát állandóan utána kell húzogatni, akár hónapokig.

ón nélkül is sikerül csodát tenni:

a méretlen oldalon alu 6mm2 és réz 4mm2 sodratánál ( a 40évvel ezelőtti
elmü kötés ) amperszag volt és a villanykörte is vibrált 1990-ben

felhívom a szolgáltatót, hogy a méretlen szakaszon van a gondom

az a kötés már a zügyfél dolga (a méretlenség ellenére) hívjak
villayszerelőt, stb.

hívok villanyszerelőt, mondom 5perces munkára adjon árajánlatot a
sodrás megcsavarására. Mondja (1990-ben a minimálbér 14000 Ft idejében)
hogy 25000 számla nélkül, hogy nyoma ne legyen, hogy ö csinálta

kitessékeltem, hogy 5 percért egy márkás k..va sem keres 25000-et.

tetőtérbe felmentem, kesztyű meg szigetelt fogó, stb. és a kátrányos vászonban
(60 évvel ezelőtti szigetelés) hagyva jól megcsavartam

azóta is bírja amperszag nélkül, igaz, hogy 10cm hosszú a sodrott szakasz

úgyhogy bő 1 havi (akkor tanári) fizetésemet megkerestem 5 perc alatt :-)
(persze kissé fostam is, hogy a méretlen szakaszon a delej mit csinálna velem,
de "az aszály és a muszáj nagy úr" miatt belevágtam )