[Epitesz-barkacs] villanyszerelo ketyere kerdes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Sze. 22., K, 22:23:22 CEST

Sziasztok!

Bocs', egy kicsit késve olvastam.

Kicsit babrás, de ha nem sorozatban kell, akkor érdemes. Én úgy
csináltam, hogy 2,5-ös (de talán a 4-es is belefér) szigetelt egyeres
huzalt meghajlítgattam olyanra, mint a kétutas egyenirányított (nem
szűrt) váltakozó feszültség. Plasztikusabban: "U" formák szorosan
egymás mellett. Csakhogy az egész egy szál huzalból készült, elvágás
nélkül, kis méricskélés és egy-két kísérleti blankolás után belőve,
hogy az "U" szárai olyan hosszan legyenek kopaszok, amennyit a
szorítóba be lehet dugni. Az "U"-k szárait kombinált fogóval
hajlítottam párhuzamosra, a végén kialakult szemet is azzal nyomtam
össze. Egyik végén olyan hosszúra hagytam, hogy kényelmesen elérjen a
betáp sínhez/szorítóhoz.

Üdv
pi