[Epitesz-barkacs] egy meres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 16., Sze, 23:41:37 CEST

egy GP 2300mAh akkut egy digitális műszer  2000mV állásában
nulla mV-ot mutatott

beraktam egy töltőbe (ami 120mA -t ad) kb 20másodpercre

erre 1250mV-ot mutatott, és nagyon gyorsan másodpercenként
1-2mVolttal kisebbeket mutatott ( talán a kínai digit. mérő
voltmérő állásban levő terhelése is bejátszhatott ?)

ha igaz a leírás:
A NiMH és a NiCd akkuknak ezzel szemben rendkívül nagy az önkisülése ...
( www.produktinfo.conrad.com/.../650528-an-01-HU-Akkucell_ACL62_tolto.pdf )

A teljes feltöltés után a Ni-Cd akkut csepptöltésre kapcsoljuk az önkisülés
kompenzálása céljából. A csepptöltés értéke 0,05 C és 0,1 C közé ...
( www.softair.hu/viewtopic.php?t=2245 )

háááát, én úgy emlékszem, hogy a 0,1C a  savas akksinál a töltés

ha a NiCd akkunál ekkora az önkisülés, az borzalmas :-(

és ez a NULLA mV-ra lepusztulás tényleg ennyire "természetes önkisülés"