[Epitesz-barkacs] papirhengeres akkupack...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 18., P, 16:03:00 CEST

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2009.09.18. 13:13:30 +2h-kor írta:

> Az SC az a mérete, Sub-C, azaz a C( baby) átmérő, kétharmad magasság.

> Én ezt tettem, persze ezután a töltőt fogja jobban terhelni.

egy 18V-os Einhell akkupack töltőtrafóján 21V 400mA szerepel

egyenáram, de nem tudom szétszedni, hogy az egyenirányítójának
a felépítését ( gretz, vagy sem, mekkora kondi van rajta, stb)

az akkutöltőn 1db dióda van (gondolom biztosíték gyanánt, hogy jó irány
ba menjen a delej) és egy szines csíkokkal  jelzett előtétellenállás
----  4 csík zöld kék 2 arany (vagy barna?) ----
akksi kapocsfesz 20,6V, az előtétellenálláson 1,36V,
a trafón üresen 22,4 , ha terhelve van, akkor 18,3V

mekkora lehet az előtétellenállás??
illetve mekkorákat rakjak bele, hogy 0,05C -vel töltse
ha 15db x 1,2V akksik vannak benne
ha csak 14db, meg 13db ?
van egy 12Voltos, azon
"MF/CD12-206"  Mans Friend 12V-os akkus csavarbehajtó gép

a töltőjében 5W 10ohm előtétellennállás, 15V400mA van a trafóján
3-5h feltöltési időt írnak rá

ahhoz mekkora  előtétellenállásra cseréljem, hogy 0,05C -vel töltse