[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 18., P, 23:23:41 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.09.18. 22:44:47 +2h-kor írta:

> Ez főleg agyban dől el.

> Én meg normális energiaháztartásra. Aki világ életében lógatta a f@, az
> nem fog 60 évesen maratont futni. A szervezete 1-2 év edzés után képes
> lenne rá, hacsak nem qrta szét a túlsúly a vázrendszert. Megintcsak:
> agyban dől el.

csak az első 3 napot kell kibírnod (az éhséget), a  4. naptól már könnyen megy

kb a 6. napnál már 4 emeletet felfelé 2lépcsőnként futottam fel, amikor korábban
egyes lépcsővel a másodiknál lihegve fuldokolva megálltam 5 percre

ez persze sok évvel ezelőtt volt :-(  azután lógattam, és most tartok a 120-130nál :-(

ezzel együtt valóban az agyban dől el....