[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 18., P, 21:52:52 CEST

k_tibor wrote:
> Egyszerű fogyókúrával (kalóriacsökkentéssel) az ember elsősorban izmot
> veszít, kisebb mértékben zsírt. Ha mellette aerobikozik, akkor is
> veszít izmot, de jóval kevesebbet. Ha súlyzózik, meg tudja tartani az
> izomtömeget.
> Nem emlékszem, hol olvastam, a zsírégetésre kerestem rá, úgy jött elő.

És még rosszabb összefüggések is vannak.
Ha egy autóból kezd kifogyni a benzin, ekkor elkezdené elhasználni a
kardán anyagát, kicsit a dugattyúkból, főtengelyből..., az elég ciki
lenne. Szóval a teremtő szempontjai nemtom, mik voltak, de a konstrukció
ezen része nem az igazi. Vagy nem látom az összes szempontot.

(Az kétségtelen, hogy az üzemidő sokkal kiválóbb, mint az autóé.)