[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 18., P, 23:08:53 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Butaság. Először a háj fogy el, aztán az izmok közötti zsír, és legvégső
> esetben az izom maga. A szervezet sem hülye.

Látom, nem ismered a dolgokat eléggé. Bizony először a fehérjéket zabálja
fel a szervezet, és ebben az izmok előkelő helyen vannak.
Volt egy könyéktörésem, ami miatt sokáig volt gipszben az egyik karom.
Amikor levették, teljesen elképedtem, csukló vékonyságúra ment össze a
felkarom. Még az orvost is meggyanúsítottam, hogy a műtétkor biztos meg
kellett húznia az int.... csak lesett. Én meg el voltam kenődve.

Aztán amikor már tudtam mozgatni, pár hónap alatt visszaerősödött.

Szóval a nem használt izom úgy el tud fogyni, hogy rossz nézni. A háj meg
csak a dióda szivárgóárama szerint. :)