[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Sze. 19., Szo, 16:20:19 CEST

Szervusz HJózsi!

> Volt egy könyéktörésem, ami miatt sokáig volt gipszben az egyik karom.
> Amikor levették, teljesen elképedtem, csukló vékonyságúra ment össze a
> felkarom. Még az orvost is meggyanúsítottam, hogy a műtétkor biztos meg

Ez hányéves korodban volt? Ez azért történt, mert a szervezet leépíti
a nem használt részeit - közben nyilván rendesen ettél, tehát nem
energia-kinyerésre ment a dolog. Különben tényleg a zsírt kezdi
először égetni az egészséges ember. Pontosabban először kiürül a máj
tartaléka. A zsír se mehet el mind, a tenyéren és a talpon megmarad,
mert szükség van a párnázatra.

Érdekes, hogy az agyat még véletlen sem bontjuk le (-:

szia: Balázs