[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 18., P, 23:11:21 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ez főleg agyban dől el.

Sok jót hallottam az agykontrollról, de ennyire nem működik! :)

> Én meg normális energiaháztartásra. Aki világ életében lógatta a f@, az
> nem fog 60 évesen maratont futni. A szervezete 1-2 év edzés után képes
> lenne rá, hacsak nem qrta szét a túlsúly a vázrendszert. Megintcsak:
> agyban dől el.

Nem igaz. Rengeteg fizikai melót végeztem, elég keményeket, aztán mégis mi
az ábra? Ma már olyasmiket nem csinálnak, mint amiket én építkezés címszó
alatt csináltam, ma simán géppel megoldanak mindenfélét. Szóval hozzám
képest ma az emberek lógatják a lábukat.

Ma már csak a szándékos (nem szükséges) sport segít. Munkából nem lehet
fizikailag topon maradni. (És akkor még nem jön be betegség.)