[Epitesz-barkacs] hogyan lehetne nagyobban megoldani?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Sze. 18., P, 23:36:33 CEST

jhidvegi írta:

> Sok jót hallottam az agykontrollról, de ennyire nem működik! :)

Én meg tudom, hogy amikor meg akarja csinálni az ember a
tejlesítménytúrát, akkor megcsinálja, akár 80-100-120 km-t is, amikor
meg szarokbele, akkor 20 után ki is döglök. A szervezet pedig tök
alkalmas 200km egyhuzamban gyaloglásra is. Fejben dől el, illetve a
társaság húzóereje is számít kicsit.

> Nem igaz. Rengeteg fizikai melót végeztem, elég keményeket, aztán mégis

Mikor volt ez? Mennyi ideje nem csinálod már?

> mi az ábra? Ma már olyasmiket nem csinálnak, mint amiket én építkezés
> címszó alatt csináltam, ma simán géppel megoldanak mindenfélét. Szóval
> hozzám képest ma az emberek lógatják a lábukat.

És amikor csináltad, képes is lettél volna még háromszor annyira is, ha
arra programozod be magad.

> Ma már csak a szándékos (nem szükséges) sport segít. Munkából nem lehet
> fizikailag topon maradni. (És akkor még nem jön be betegség.)

Meséld ezt egy alpinistának, kőműves culágernek, napszámos kapásnak,
állattenyésztőnek, kaszásnak, szobafestőnek, burkolónak, stb. :-)