[Epitesz-barkacs] 230Volt +...% és -...% ?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 19., Szo, 14:45:12 CEST

jhidvegi írta 19 Sep 2009  14:40 levelében:
> Valszleg úgy van a rendszer megcsinálva, hogy ugyan vannak néha
> frekieltérések rövidebb ideig, de az automatikák ezt hosszabb távon
> kiküszöbölik.
Gondolom hirtelen terhelésváltozáskor (pl. egy csúcserőmű be- és
kikapcsolásakor) van benne egy-egy rándulás.

Azt még értem, hogy rendszeren belül azonos a frekvencia, bár ezt egy
európai méretű rendszerben nem kis dolog tartani.
Az viszont tuti nem biztosítható, hogy az egyes generátorok
fázishelyes feszültséget állítsanak elő. Ez hogy jelentkezik
rendszerszinten?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu