[Epitesz-barkacs] 230Volt +...% és -...% ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 19., Szo, 16:40:34 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.19. 14:40:37 +2h-kor írta:

> Lehet, hogy ez van leírva, ezt vállalják, viszont a tapasztalat az, hogy
> minél hosszabb időn át mérjük, annál kisebb lesz az eltérés. Pl heti
>
> távolban már ppm-mel mérhető. A hálózati frekihez kötött

most azért kérdezem, a mi utcánk egyik fázisában (csak 1 fázisom van) szokott lenni 210V
tegnap éjfél elõtt (nem hinném, hogy terhelési gond okozná az utcában) 214V
most 219-220 között, de 230-at még sosem mértem :-(

lehet, hogy pakson minden rendben van, de a mi utcánkban mi a búbánat okozhatja
ezt a tanyavégi tápértéket?