[Epitesz-barkacs] 3x1 vs 3x1,5

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 19., Szo, 18:13:05 CEST

>Amúgy az érvéghüvelyes (nem sarus!) megoldás nem rossz. Tényleg nem >megy
>bele a másfelesbe a 2,5-ös, az 1-esbe a másfeles....
> Még a 0,75-ös se megy bele a 0,5-ösbe.

ezt én nem értem vagy akkor engem átvertek és mást adtak el.

nekem a 1.5 érvéghüvelybe nem simán de bele megy a 2.5 vezeték.
ha rányomok a fogóval akkor egy kicsit némelyik hüvely megreped.

DE belemegy.

de a 1.5-be a 2-esnek kinéző drót simán bele megy.
ez tracon fajta van nekem, és 100-as csomaggal vettem belőle és a csomagra
rá volt írva, hogy mekkora méretű.