[Epitesz-barkacs] trafó fokozata Re: 230Volt +...% és -...% ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 23., Sze, 06:52:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.22. 23:41:41 +2h-kor írta:

> Ez lehetséges, de csak méréssel lehetne eldönteni. Ha neked nincs 3
> fázisod, esetleg van a szomszédok között olyan ismerősöd, aki beenged, ott
> is mérhetsz. Ha van mód megfigyelni, hogy melyik fázisról kapja ő a

a mi utcánkban az utca kb 1/3-ánál szakaszolókapcsoló is van,
az engem érintő kábel az egyik utcasaroktól  kb.10 házat lát el,
és a szakaszolótól az utca másik utcasarokig meg kb 25 ház.

az engem érintő kb 10 házból 1 van, aki 3fázisos, de azzal nem kívánnék
ilyen delejmérésileg  "gondolati síkon sem konzultálni" (kb olyan, mint
az a rosszkéményes szomszédod, akivel nem jutottál dűlőre füstokádás témában)
a többi meg "beletörődős" típus, akik az utcai világítási gondban
sem mer telefonálni, hogy a kiégett égőt kicseréltessék, azok
ha 50Voltot kapnának a konnektorukból, abba is belenyugodnának :-(
mert "mit szólna a falu szája" :-(  )

szóval  az elmu at elmu.hu -n keresztül hamarabb jutok érdemi adathoz....