[Epitesz-barkacs] sötét utca

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 23., Sze, 19:59:15 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> jó helyen laksz, nálatok akár éjfél tájban is lehet nyugodtan sétálni,

Még semmi atrocitás nem ért. Akkor szeretek a legjobban sétálni, amikor
valami üzemzavar miatt nincs közvilágítás. :) Volt már, hogy véletlen
fedeztem fel, hogy jé, arrafelé nem égnek a lámpák. Meg is változtattam az
útvonalat.

Szerintem ez hozzáállás kérdése. Látok fiatal lányokat is leszállni a
buszról késő éjjel, és mennek haza mindenféle látható rinya nélkül. Annyit
megteszek a lelki békéjük érdekében, hogy ha szembe jönnek, átmegyek az út
túloldalára már jóelőre, hogy ne féljenek tőlem. A rendőrök meg valszleg
azért nem igazoltatnak, mert vagy úgy gondolják, hogy nincsenek nálam
iratok, ezért aztán be kellene, hogy vigyenek, és nem szívesen koszolják
össze az autót, vagy csak már sokszor láttak.