[Epitesz-barkacs] egyeresből? Re: villanyszerelo ketyere kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 23., Sze, 21:44:10 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.09.22. 22:23:22 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Bocs', egy kicsit késve olvastam.
>
> Kicsit babrás, de ha nem sorozatban kell, akkor érdemes. Én úgy
> csináltam, hogy 2,5-ös (de talán a 4-es is belefér) szigetelt egyeres
> huzalt meghajlítgattam olyanra, mint a kétutas egyenirányított (nem
> szűrt) váltakozó feszültség. Plasztikusabban: "U" formák szorosan
> egymás mellett. Csakhogy az egész egy szál huzalból készült, elvágás

köszi, megértettem

ha véletlenül úgy alakulna, hogy
"elvágott" keménydrótokból 3-4 darabot 1 sorkapocsban (azaz 1 csavar
alá) hozzam közös pontra, vagy csavarjam össze és forrasszam össze
vagy szemet hajtanék az egyik  végére és csavar alá tenném?

létezik olyan (nem ipari, hanem lakossági) villanyszerelési "valami",
amiben van akkora csavar, amire 4, 5 szemet lehet tenni, meg alátéteket,
meg egy anyával, rugóval összeszorítani?

vagy lakosságiban ilyan valami, mint ami a villanymotorok kapocstáblája,
amiben csavarok alá kerül a fázis is, meg a nulla is?