[Epitesz-barkacs] feszültségregisztráló műszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 24., Cs, 07:37:50 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.09.24. 07:20:30 +2h-kor írta:

> Ja, a Hensel-szekrényre gondolsz?

Gabi jól érezte :-)

ha az összes 4Voltnyi veszteség a Hensel-szekrényes ELMÜ-s játékszere
javulna 1,5Voltot,  az oszloptól a kisfeszt trafóig tartó 2Volt vesztesége
továbbra is megmaradna

ahhoz elõször fel kellene tudnom térképezni a kisfesz trafóig tartó
útvonalat... (vasárnap délelõtt a szakaszkapcsolóknál feltett zománcos
táblák alapján sejtem, hogy melyik trafóról jön a delej, a következõ
szakaszkapcsolók zománcos tábláit megvizslattam.
háááát eléggé vacak állapotok vannak 2-3 utcával arrébb :-( )