[Epitesz-barkacs] feszültségregisztráló műszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 24., Cs, 07:46:22 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.09.24. 07:22:51 +2h-kor írta:

> Különben a szomszédnál meztelen drótok hozták az oszlopról a delejt a
> tetõtartóig. Azt szó nélkül cserélték szigeteltre, mert a szél
> rendszeresen rövidre zárta. Persze ezt õk is tudták. Mágus, ezeket nem
> zárja rövidre? (-:

nem lehet, mert a tetõtartóig kb 40évvel ezelõtti 6mm2-es szigetelt
alura cserélték,  és kb 4 évvel ezelõtt az oszlopokat is cserélve
már ott is szigeteltre cserélték ( az utcában )

sajna a "fõutcában" a csupasz drótok vannak továbbra is, és
a 400Voltos trafó közelében meg egy kb 50 - 80 évvel ezelõtti
gombán keresztül mentek le a talajba