[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Sze. 25., P, 13:13:37 CEST

> a hobbi elektronikában a GE ketyeréjét kapták szét
> http://www.freeweb.hu/majki/elektro/kapcs/f_elotet2/cikkek/he94-11.pdf

Én még nem láttam olyat, amiben ennyi alkatrész lett volna. Azok a gate védő
zenerek pl. újdonságok. Feteset sem láttam még, a bipoláris tranzisztor
valószínűleg olcsóbb. A PTC-nek is csak a helye szokott ott lenni.

> a GE kapcs rajza nagyon hasonlít egy pctáp primer oldalához

A legtöbb kapcsolótáp ilyen: egyenirányító után négyszöggenerátor. Persze
hjozsi áram és feszültségszintjein azért biztosan vannak még további
finomságok ;-)

Palasik Sándor