[Epitesz-barkacs] 1500 lumen egy kompaktnal?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 25., P, 16:50:28 CEST

Palasik Sandor wrote:

> A legtöbb kapcsolótáp ilyen: egyenirányító után négyszöggenerátor.
> Persze
> hjozsi áram és feszültségszintjein azért biztosan vannak még további
> finomságok ;-)

Nem sok. Van, aki inverter csinál, ott kb ez az ábra, illetve mivel
egyenfeszek kellenek, valami bika schottky diódahíd van, aztán fojtó,
esetleg a végén még kondér.

Én meg inkább dc-dc (step-down) átalakítókat csinálok, meg tirisztoros
egyenirányítókat, esetleg diódás elé rakok hálózati oldali tirisztoros
vezérlést.