[Epitesz-barkacs] Sárgaréz csap

Zoltán Ottó Szabó ottomatkft at gmail.com
2009. Sze. 25., P, 13:22:38 CEST

Eddig réz hegesztőpálcát használtam.
Fontos,hogy egyenes legyen,mert egyébként megszorulhat.
A vezetéket tekercsben adják,emiatt már alapból kissé görbe.
A mikrókapcsolót nyomóvégnek henger alakúnak kell lenni,mert ha nem az
,akkor ha elfordul,akkor beszorulhat (próbáltam a végét szétlapítani,de nem
vált be).
Vékony rézcső ráforrasztására is gondoltam,de annak kipróbálásához a kapható
csövekből minták kellenének.
Azt látom,hogy a saját esztergával rendelkező lista társakat nem izgatta fel
a lehetőség:)