[Epitesz-barkacs] Sárgaréz csap

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Sze. 25., P, 13:38:32 CEST

>Azt látom,hogy a saját esztergával rendelkező lista társakat nem izgatta
>fel
>a lehetőség:)

hmmm, nekem is van esztergám és engem sem izgat fel a dolog.
olyannyira nem, hogy ilyet még magamnak sem csinálnék meg.

a másik ok viszont az, hogy mire egy ilyet darabot bárki megcsinál és
felszerszámoz az annyi idő meg munka, hogy ilyen mennyiségnél az 1000 ft/db
ár sem lenne túlzás....
persze a túloldal meg szívinfarktust kapna, hogy ezért a kis vacakért 1000
ft ???

cnc gépen kicsit gyorsabb és könnyebb lenne, de most momentán szerintem
senki nem tárolgat otthon olyan minőségű cnc esztergát amivel pontosan
megcsinálható egy ilyen bigyó.

de írod, hogy most is forrasztott és ez csúnya....
a kínaikatól tanulva minden gagyi jól néz ki csak szépen legyen festve és
csomagolva.

a rudat fúrógépbe fogva majd a forrasztott részt dörzspapírral le lehet
egyengetni majd festékkel bevonva teljesen profi cucc lehet belőle.
nyilván oda nem kerül festék ahol ez egy hüvelyben mozog