[Epitesz-barkacs] van ahol nulla sincs Re: PEN már nem kötelező!!! és a lágyforrasz is lehet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 27., V, 16:56:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.27. 14:18:53 +2h-kor írta:

> Mi az a "sodronykorbács"? Ha ettől eltekintek, ez így jó.

> Nemtom, mi az az überpen, de hogy ez jó, az biztos. Az óránál ide még be
> van kötve a földelőszonda, vagy ha van a ház körül földelő, pl betonvas
> körbe elásva..., az is, aztán válik szét nullára és védővezetőre.

azért figyeltem fel erre, mert nekem az alusodronyon 2 szál drót jön be,
és a sodronyt pedig külön kötötték az oszopok között kifeszített sodronyhoz

tehát a mi utcánkban külön van földelve a sodrony és külön (egy szigetelt
vezetéken) van a nulla, azaz a mi utcánkban a nulla és a földelés
külön él.

tehát a kérdés, hogy a mi utcánkban miért áldoztak a negyedik szálra,
amikor felújították, és másik helyeken miért lehet a 4. szálat
kispórolni

az egyvezetékes bekötést láttam 80éves épületnél is a mi falunkban is és
gyálon az újaknál,
de a mi utcánkban kb 50évvel ezelőtt 2dróton jött a sodronyon az 1 fázis

tehát 50 évvel ezelőtt mit nem tudtak, amit 80évvel ezelőttiek tudtak,
és amihez visszatértek 1990után a külföldi tulajdonosok
(majdnem azt mondanám, hogy a kapitalizmus és a szocializmus tudományai
mást láttak)