[Epitesz-barkacs] van ahol nulla sincs Re: PEN már nem kötelező!!! és a lágyforrasz is lehet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 27., V, 19:04:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.27. 18:14:34 +2h-kor írta:

> Lehet, hogy két fázis megy be hozzád, csak nem tudsz róla?

1órám van, a számlán is 1 óra van, nem tudok róla

pontosabban a 2drót egyik darabján van egy kis műanyagcső darab
(az oszlopon levő végén, átlátszó, kb 5cm-es darab)
Amikor oszlopcsere volt az oszlopi drótvégemet beadták, hogy a járdán
ne sérüljön meg nap közben az oszlopállítás ideje alatt
Amikor a szerelő beadta,
külön szólt, hogy ne vegyem le, ne cseréljem fel, mert a műanyagcsődarab
jelzi, hogy az a nulla.