[Epitesz-barkacs] van ahol nulla sincs Re: PEN már nem kötelező!!! és a lágyforrasz is lehet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 27., V, 20:01:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1órám van, a számlán is 1 óra van, nem tudok róla

Azért nézd csak meg. Egy helyen én csináltam az oszlopról jövő delej
bevezetését a villanyórához. Három fázis jött be, én szépen be is hoztam,
de aztán csak 2 lett felhasználva, az egyik közülük különmért, azaz
éjszakai.

Nézd meg jól az oszlopon, hova van kötve!
Más kérdés, hogy tudsz-e vele valamit kezdeni. Szabályosan valszleg nem.

Ha mégse jön be plusz fázis, akkor ez van.