[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 28., H, 17:28:14 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.09.28. 16:55:33 +2h-kor írta:

> >de baromira nem jött be az elképzelés.
>
> mert rossz a koncepció.

ha előre tudom a napját, volna időm előkészülni, ha csak 2nappal
előre fognak szólni,  akkor nekem sem jó, hogy akkor
kezdjem összeszedni :-(

> 1ször
>
> meghagyták az évek óta hagyományos lomtalanítási időpontokat, szinte
> mindenki tudja, hogy mikor lesz és hol.
> pl. a bp xi -ben most van majd október 10 körül meg a xxii-ben lesz és
> ugyanez volt a menetrend 10 évvel ezelőtt is, így kb. mindenki tudja kivéve
> akik költöznek.

sajnos ezek sem pontosak :-(

a mi falunknak is van weblapja, betettem a google-ba:

" bp18.hu lomtalanítás 2009 "

"A XVIII. kerületben szeptember 26-30. között lesz az idei lomtalanítás. "

azzal szoptam, hogy a szep29 ebben az évben kedden lesz, itt meg csütörtök van

"...határa által határolt terület, a lomok kikészítésének idopontja: szeptember 29., csütörtök."

http://www.bp18.hu/kerulet/hirek/index.php?newswf2_id=2206&newswf2_action=

az, hogy melyik évben volt az "idei"? hát 2005-ben :-(

háááát így érdemes komolyan venni az újságírókat :-(