[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 17:58:21 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 28 Sep 2009  17:28 levelében:
> ha el~Nre tudom a napját, volna id~Nm el~Nkészülni, ha csak 2nappal
> el~Nre fognak szólni,  akkor nekem sem jó, hogy akkor
> kezdjem összeszedni :-(
Ne feledjétek, hogy nem mindenki ér rá hétköznapi lomtalanítás előző
estéjén kipakolni. Lakásban élők még csak rá se nagyon tudnak
készülni, nem rakhatják kupacba az egyik szoba közepén a dolgokat,
amit a hétvégi lakásátrámolás során kiselejteztek, csak azért, hogy
szerda este rakják ki.
Ezt az egészet tekinthetjük egy újraelosztási mechanizmusnak, ami jól-
rosszul, de működik.
Én abban látnék fantáziát, hogy ezt az újraelosztást intézményesíteni
kéne. Aki megúnta a régi TV-jét, az adhassa le egy gyűjtőhelyen, ahol
letörlik róla a port, és aki rászorul, az párezer forintért
megveheti. Ha nem kerülne értékesnek számító holmi a kupacokra, akkor
nem lenne miért szétdobálni. A rászorulók tudnák, hova fordulhatnak,
és néhány munkahely is létrejönne a gyűjtés-újraelosztás
folyamatában. A rendszer Hollandiában remekül működik.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu