[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 18:05:34 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha előre tudom a napját, volna időm előkészülni, ha csak 2nappal
> előre fognak szólni,  akkor nekem sem jó, hogy akkor
> kezdjem összeszedni :-(

A gondos ember (nem én) előre összegyűjti valahol az év során a lomokat,
hogy majd, ha jön az alkalom, pillanatok alatt ki tudja rakni.

Mitagadás, nem tudom a jó megoldást. Ugyanakkor belátom, hogy ha
szétguberálják a lomokat, és sokan sok hasznos dolgot találnak benne,
annak vannak előnyei, csak a közbiztonság oldala ne romlana ennyire.

Már az is felmerült bennem, hogy akárhogy is, azokra a telepekre kéne
beengedni a guberálókat, ahova viszik a lomokat. Vagy meg kéne nyitni az
ilyen helyeket azok számára, akik maguk oda akarják szállítani a saját
lomjaikat, nem pedig fizetőssé tenni ezeket az alkalmakat.

Elégedetlen vagyok a szelektív hulladékgyűjtők használatával is. Egyesek
lomtalanítóhelynek tekintik, de minimum nagy hullámpapír jellegű
csomagolóanyagok szabadon kirakása helyszínének. De volt már, hogy
iszonyúan bűzlő dobozt rakott ki valaki mellé. Nemtom, mi volt benne, át
volt ázva zsírral vagy más lével, akár emberi maradványok is lehettek
volna benne, de minimum állati hulladékok, vagy más romlott húsféle.
Vadászok "hagyatéka" szokott ilyen kubaszov büdös lenni. Szóval ezek mind
kultúrabeli dolgok, amiket nehezen tudok pl svájcban elképzelni.