[Epitesz-barkacs] titkos lomtalanítás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 28., H, 19:52:10 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Nem lehet ingyen adni. Egyrészt fenn kell tartani valamiből,másrészt

Nézd, ha a rendszer jelenlegi költségei (az autók, amik összeszedik a
lomokat, meg az emberek, meg ahova viszik) költségeit erre fordítanák,
lehet, hogy olcsóbb lenne.
Ami miatt mégse hiszek az egészben: rengetegen nem használnák, inkább
kib...nák a holmit az út mellé, erdő szélére, ahogy most is annak
ellenére, hogy van lomtalanítás.

> ami ingyen van, annk nincs értéke a kapó ember szemében.

Ez csak a működő holmikra igaz. Az lenne a nagy szám az egészben, ha adott
embereket beengednének, sőt, felvennének dolgozni (!) ilyen helyre, hogy
szét lehetne sokmindent úgy szedni, hogy fémek külön, sőt, fajtákat is
nézve, aztán üveg, műanyag... amit csak viszonylag könnyen lehet.

> Ismerek olyan Hollandiában élő Hölgyet, aki a teljes balatoni
> nyaralóját ilyen csatornákon szerzett dolgokkal rendezte be. A
> bútortól kezdve a háztartási gépekig, pedig odakinn se nyomorognak.

Valszleg sok jó, megúnt dolog kerül ilyen helyekre. Nekem is van
ismerősöm, aki szintén sokmindent hozott elsősorban Németországból.
Hűtőtől ilyen-olyan kisebb-nagyobb holmikig. Hogy aztán az útköltséggel
együtt kijött-e neki gazdaságosra, azt nemtom.

> Az persze egész más szint, amit ott leadnak, mint ami itt a lomiba
> kerül, de a trend itt se lesz más.

Bár már ott tartanánk.