[Epitesz-barkacs] megoldas Magusnak volt Re: foldkabelrol oszlopra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 00:21:50 CEST

Balázs Bámer wrote:
> Szervusz Mágus!

> Rájöttem, hogy mi kell neked: automata fesznövelő trafó. Lényegében

Á, annak van állandó fogyasztása. Az kéne, hogy nyugodjon bele, hogy a
fesz annyi, amennyi. Az volt a fő baja, ha jól vettem ki, hogy nem
gondolta, hogy a "forgó morgó" figyelembe veszi a feszt is, amikor mér.
Mivel ez a probléma - remélem - megnyugtatóan ki van lőve, a fogyasztók
zöme meg nem érzékeny a dologra, így remélem, egyszerűen figyelmen kívül
hagyható az egész.