[Epitesz-barkacs] megoldas Magusnak volt Re: foldkabelrol oszlopra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 29., K, 07:29:43 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.29. 00:21:50 +2h-kor írta:

> Á, annak van állandó fogyasztása. Az kéne, hogy nyugodjon bele, hogy a
> fesz annyi, amennyi. Az volt a fő baja, ha jól vettem ki, hogy nem
> gondolta, hogy a "forgó morgó" figyelembe veszi a feszt is, amikor mér.
> Mivel ez a probléma - remélem - megnyugtatóan ki van lőve, a fogyasztók
> zöme meg nem érzékeny a dologra, így remélem, egyszerűen figyelmen kívül
> hagyható az egész.

a nagyobb fogyasztóknál már biztosan belenyugszom, de pl. a hűtőszekrények motorja
azért még izgat egy kicsit, hogy 190Volton mit tudnak tenni

a világításnál meg majd pctápról fogok halogént járatni, abban van feszültségfigyelő
az 5Voltos ágban, azt kell esetleg átkötni a 12Voltos ágba egy potméterrel,