[Epitesz-barkacs] eph meg foldeles meg delej

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Sze. 29., K, 11:09:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.09.29. 10:33:27 +2h-kor írta:

> Igen, ez így stimmel.

> Igen.

> Ha össze van kötve, akkor igen. Ez így jó.
>
> Nálad azért (is) kell a bejövő nulla sodronyt összekötni valami
> földelőszondával, vagy ha van ilyen alapbeton betonvasrendszered, és arra

mit szólna az elmü, ha a bejövő sodronyra kötnék egy megfelelő csavaros
szorítást és egy  6mm2-es zöld-sárgával lejönnék, és a házi földelést összekötném?
(mert az én órámnál nincs földszonda mert 70évvel ezelőtt sem raktak rá)

mert most az órába bejövő 4mm2 rézdrótos nulla a belső EPH pontom
és csak ez a nulla egyenlő az oszlop földjével
( magyarul a villanyóra mellett mért oldalra csinált nullbontós belső hálózatom
és az oszlopon levő földelt nullám  15méteres darabján csak a nullám van,
mint külső-felső földelés EPHja :-(  tehát a hozzám becsapó villám
nem a sordonyra menne, hanem az én szigetelt nullám 15 méterét
az órán keresztül kiolvasztaná)

tehát az oszlopról bejövő sordonyra nem vagyok jelen esetben galvanikusan rékötődve

tehát mit szólna az elmü, ha a sodronyra rákötnék földelésileg?