[Epitesz-barkacs] csoki zsirozasa?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 16:34:47 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 29 Sep 2009  16:31 levelében:
> csoki alatt sorkapcsot értek, és  x év alatt megrozsdásodott
> csavarok miatt nem tudom kihajtani a régebbi csatlakozásokat
Csavarlazito spray

> mivel védjem a rozsdásodó csavart a sorkapocsban?
Kukaval :-)
Ami mar megrozsdasodott, dobd ki. Tobb csokibol gyujtsd ossze a jo
csavarokat es lesz legalabb egy jo csokid. Nem sima horganyzas van a
csokikon, hiaba teszel bele bolti feher csavart, hamar meg fog
rozsdalni. Rozsdamentes csavart meg ne vegyel bele, annyiert uj
csokit is kapsz.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu