[Epitesz-barkacs] csoki zsirozasa?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Sze. 29., K, 16:53:06 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> csoki alatt sorkapcsot értek, és  x év alatt megrozsdásodott
> csavarok miatt nem tudom kihajtani a régebbi csatlakozásokat
>
> mivel védjem a rozsdásodó csavart a sorkapocsban?

védelem? Ha tömített a doboz, még a korrozív környezetben se lesz rozsdás
sok év múlva sem.

Különben persze, telenyomhatod valami zsírral. Lehetőleg ne vezessen,
tehát ne legyen szennyezett. Azért, ha olyan a környezet, hogy vizes
lehet, az direkt problémákat is okozhat. Jobb lenne zárttá tenni.

Persze a régi szart ki kell dobni, nem vészes ára van ma már akár egy
többelemű ilyesminek. Az elemenkénti sínre pattitós módi picit drágább, de
sokkal jobb is, viszont több hely kell neki. Cserébe sűrűbben rakható.
Csak akkor előnyös, ha sok kanóc kerül egymás mellé.

Régi, akár újszerűnek ható, kukázós csokikat én már mind mellőzöm.
Lehetetlenül szarul vannak megoldva, nem lehet tudni, hogy meddig megy
bele a kanóc, nem nyílik ki feltétlenül attól, hogy ki van tekerve a
csavar benne, könnyedén beleszakad a menet....