[Epitesz-barkacs] hazimozi scart kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 1., Cs, 20:50:31 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2010.04.01. 18:11:22 +2h-kor írta:

> Biztos nem harcolnék a Maxokkal. Beraknék pár relét, oszt jónapot.
> Ha távirányítósra akarod, lehet vezetékkel távirányítani, ha infrás kell

nyitott vagyok a relésre is, sőt most szívok az adatirányokkal, mert csak 1
irányt enged, a visszairányú (eddigi tapasztalatom szerint) nincs támogatva
(pl. a videora visszairányítani a TVműsor felvétel érdekében nem sikerült)

a nyákon úgy érzem, hogy csak az egyik irányban van (azaz csak 3 lábról
megy adat (input) , a másik 3 lábra (output) nem megy vissza a jel, azt
kellene
most beforrasztanom :-( )

> az már komolyabb fejlesztést igényel.
>
> Vannak egyébként a CD sorozatban mezei analóg kapcsoló IC-k (4066 ha jól

a jelek szerint jól emlékeztél :-) , mert a
www.bsselektronika.hu/index.php?id=227  szerint
"Egy HF audio kapcsolóról van szó, de nem analóg kapcsoló TDA1029 és
TDA1028-al van megoldva, hanem 4022-vel és 4066-al, amit itt a Felvidéken
sokkal könnyebb volt beszerezni, mint a másik két IC-t. Előnye, hogy csak
egyetlen nyomógombot tartalmaz, ezért az esetleges távirányíthatóságát is
könnyű megoldani."