[Epitesz-barkacs] hazimozi scart kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 1., Cs, 21:47:25 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.04.01. 21:02:55 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> A relé nagyon jó, lehetőleg bistabil, akkor szinte nem is fogyaszt, és
> "emlékszik" a beállításra.

Bistabil relé PK-12
Bistabil relé HFD2
bruttó 700Ft

Ahhoz pedig, hogy be- vagy kikapcsoljuk az érzékelőket, megfelelnek a
polarizált (bistabil), HFD2 és PK-12 típusú relék is. Segítségükkel
létrehozhatók a legbiztonságosabb blokkolások is, melyek sosem állítják le a
motort menet közben, és bekapcsolt riasztóberendezés mellett a motor teljesen
beindíthatatéanná válik – még ha ki is veszik az egész riasztót, a kicsi
rejtett relé ellehetetleníti a motor illetéktelen beindítását.
http://www.caralarm.hu/prices.htm

a neten keresgélve magyar eladó csak ez az 1 cég :-(