[Epitesz-barkacs] Hoveszteseg szamitas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Ápr. 6., K, 20:38:29 CEST

Szervusz Janó!

> Hasznalva van, ez az ut nem jarhato tehat :(

Pedig érdemes, iszonyat drága lesz az energia. Én 20*5 centis pallókat
élére állítva csavaroztam a gerendákhoz, ezek közé ment be a
hőszigetelés (cellulóz pehely, annyi előnye van, hogy nem viszket a
pora, meg nem kell szabni, egyszerűen befújják mindenhova, meg igen
kicsi a gyártás környezetterhelése). Ezt egyszerűen ledeszkáztam. Szép
és jó, de ma már vastagabbat tennék. A ház harmadán még szigeteletlen
a födém, ott 30 cm lesz. Igaz, ott nem fogunk rajta járni. Ja, sározás
nincs nálunk, mert mindenütt födémcsere volt, de így is trükkös volt a
pallók lecsavarozása.

Én a külső falat is hőszigetelném. Vályogra szerelt hőszigetelés a
szerencsés, a hungarocellel hallottam már szívásról. Kőzetgyapot vagy
cellulózpehely, nekünk ez utóbbi lesz favázra szerelt Heraklith C
lapok mögé fújva.

szia: Balázs