[Epitesz-barkacs] pb nyomasproba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 7., Sze, 10:20:01 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Vannak ilyen megoldások, de a háztájiban előforduló kompresszorok
> ritkán tudnak 8 bar fölötti nyomást.

Dehogynem, kb itt szólal meg a nyomáskapcsolója. Az enyém kevéssel 5 fölött
kapcsol be, és 8 körül kapcsol ki.

> Ez egyébként valami EU-szerte
> érvényes szabvány / előírás, mert magasabb nyomásnál már rendszeres
> felülvizsgálatra kéne vinni a nyomástartó edényeket, amire emberek
> sokasága nyilván nem hajlandó.

Igy van, 10 bar a határ.
Az nem tudom, hogy a sok m3-es edényeket hogy viszik bárhova is. Szerintem ezeket
a helyszinen vizsgálják, de nem tudom, hogyan. Az meglepne, ha a termelés
leállitása mellett a tartalmának a leeresztésével, aztán vizzel való feltöltéssel
megnyomatnák, legalábbis még nem láttam ilyet, pedig néhány jó nagy tartályt már
láttam. Na aztán lehet, hogy ezek mind 10bar alattiak voltak.