[Epitesz-barkacs] Kludi csap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 9., P, 10:45:09 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A kerámiásokhoz is illik szűrőt tenni a ház bemenetére, szerintem már
> érted miért.

Én is igy gondolnám, de itt sosem volt szűrő, a kerámiás csapok meg baromi régiek,
és mindenféle bajuk lett már, olyan vastagon felhalmozódott a vizkő. De ezeket
eltávolitva megint tök jók lettek. Valszleg a kerengő szenny nem kemény, és simán
elnyira a kerámia, ha oda találna akadni. Szóval nem láttam csorba élt vagy
megkarcolódott felületet. Itt szinte tökéletesen összefekvő, sik felületekről van
szó. Egybe jött ki, és nagyon össze volt tapadva a két alkatrész.

Ugyanezt műanyagból is meg lehet csinálni, de az tutira nem nyirja el a koszt,
hanem az majd bekerül a két felület közé.... Persze, ha van szűrő, és ez az
alkatrészpár fillérekért kapható, és a csere könnyű, akkor nincs gond.