[Epitesz-barkacs] eltört - hogyan javítsam ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Ápr. 9., P, 12:12:15 CEST

hali

Van egy ilyenem és eltört:

http://telectronic.hu/lomtar/100_3291.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_3292.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_3293.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_3294.jpg

Vágtam ezzel 3 cm-es ágakat is.... igaz nem volt egyszerű de kibírta,
aztán egyszer egy kb. 2 cm-es ágnál az egyik nyele a kezembe maradt....

gondoltam kézen fekvő, meghegesztem.....

A törésnél lévő műanyagot nem tudom lehúzni, ezért gondoltam satuba teszem
nem megszorítva és elkezdem ütni a bele tört részt mivel, hogy az a vas
nyélben van és a műanyag meg majd lecsúszik....

hát nem..... a bele tört darab csak beljebb csúszott míg a műanyag meg sem
mozdult.

gyanítom, hogy az a műanyag vég nem csak dísz hanem kívűl-belül benne van  a
nyél végében és egyben az szorítja bele a vágófejet a nyélbe...

és ráadásul most szükségem lenne megint a szerkezetre.

hogyan lehetne megjavítani ?

zsolt